Místem dodání zboží je Doručovací adresa uvedená kupujícím v objednávce zboží (není-li uvedeno jinak v poznámce, či dodatečné emailové komunikace, vztahující se k objednávce v sekci "Historie objednávek").
Zásilky jsou odesílány prostřednictvím kurýra DPD CZ a nebo je možno si je vyzvednout osobně.
Není-li v popise u výrobku uvedeno jinak, je veškeré zboží, které máme skladem, expedováno max. do 2 pracovních dnů od potvrzení objednávky, maximální termín expedice je tedy do 2 pracovních dnů. U objednávek, které není možné odeslat ve výše uvedeném termínu, lze termín dodání posunout, ale pouze se souhlasem zákazníka. Pokud zboží potřebujete do konkrétního data, prosíme o uvedení data v objednávce do dodatečné poznámky, při procházení pokladnou, příslušné objednávky.
V případě jakýchkoli nesrovnalostí je možné kontaktovat oddělení zákaznického servisu Housecoffee.cz, či naopak v případě jakýchkoli nejasností s objednávkou Vás bude naše oddělení zákaznického servisu neprodleně kontaktovat, a to na registrovanou emailovou adresu či telefonicky.
Ke každé dodávce zboží bude přiložena faktura, která slouží také jako dodací list.
Manipulační poplatek ani žádný jiný poplatek např. za zabalení zboží neúčtujeme! Doprava je zdarma u všech objednávek nad 3000,- Kč včetně.
Po odeslání vaší zásilky je vám ihned odeslán email s odkazem pro sledování a monitoring pohybu vaší zásilky, aby jste měli naprostý přehled a informaci o datu a času doručení. DPD CZ kurýr vám umožňuje sledování (tracking) pohybu vaší zásilky pohodlně na jeho webu.
Objednávky se zpracovávají každý pracovní den a jsou doručovány prostřednictvím společnosti PPL CZ následující pracovní den po celé České republice. Objednávky přijaté později a ve večerních hodinách se odesílají opět následující pracovní den.
Objednávky doručované spediční společností PPL CZ je možné hradit:
Dobírkou – v hotovosti. Zákazník platí v hotovosti při doručení zásilky kurýrem.
Dobírkou – platební kartou. Veškeré naše dobírky lze při doručením kurýrem zaplatit také prostřednictvím platební karty. Přímo při doručení má tak zákazník možnost se dodatečně rozhodnout zda zaplatí zásilku hotově nebo platební kartou. Služba je poskytována zcela zdarma.
Převodem – platbou předem na náš bankovní účet. Objednávka je odeslána ve stejný den, kdy dojde k připsání částky na náš bankovní účet.
Ceny doručení:
Při objednávce nad 3000,- je doprava zdarma.
Při objednávce nižší než 3000,- je pak účtováno 120,- dopravné a případně 30,- dobírka.
Kurýr PPL Vás bude kontaktovat ráno před doručením a domluví si s Vámi přesné místo a čas doručení. Lze se domluvit i na změně místa a času doručení. Při využití tohoto způsobu dopravy je nutné zadávat telefonní číslo, na kterém jste k zastižení po celý den.
Zásilku můžete sledovat na adrese www.ppl.cz. V horním menu naleznete pole „Sledování zásilky“ kam napíšete číslo zásilky, které Vám bylo zasláno na email.
Při přebírání zásilky zkontrolujte stav jejího obalu, zejména pak, zda není jakýmkoli způsobem porušen a není opravován jinou páskou. Pokud zásilka vykazuje vady, rozbalte ji pouze v přítomnosti dopravce. V případě jakýchkoliv zjevných porušení nebo deformací odmítněte zásilku převzít a ihned nás informujte, abychom si domluvili další postup. Pokud zásilku převezmete a zjistíte poškození, či ztrátu obsahu později, nemůžeme již aktivně vstoupit do případného reklamačního řízení mezi Vámi a doručovací společností. Reklamace pak může být komplikovanější.
V případě, že převezmete zásilku a až po otevření zjistíte, že její obsah je poškozený, kontaktujte zákaznickou linku PPL a to na čísle 844 775 775 a sdělte toto spolu s číslem zásilky pracovníkovi kurýrní služby. Nahlášení reklamace poškozené zásilky neodkládejte. Po zaevidování škody se s Vámi již spojíme a domluvíme si další postup k odeslání nového zboží.
Objednávky se zpracovávají každý pracovní den a jsou doručovány prostřednictvím společnosti DPD CZ následující pracovní den po celé České republice.
Objednávky přijaté později či ve večerních hodinách se zpravidla odesílají následující pracovní den.
Objednávky doručované spediční společností DPD CZ je možné hradit jak na dobírku, tak i platební kartou.
U objednávek hrazených platebním převodem (platbou předem na náš bankovní účet) vám spediční společnost DPD CZ doručí vaší zásilku zdarma, bez doběrečného.
Zásilka objednávky je odeslána ve stejný den, kdy dojde k připsání částky na náš bankovní účet (pokud je vaše objednané zboží skladem).
Při objednávce nad 3000,- je doprava zdarma.
Při objednávce nižší než 3000,- je pak účtováno dopravné, vypočtené dle hmotnosti zásilky zboží.
Kurýr DPD CZ Vás bude kontaktovat ráno před doručením a domluví si s Vámi přesné místo a čas doručení. Lze se domluvit i na změně místa a času doručení. Při využití tohoto způsobu dopravy je nutné zadávat telefonní číslo, na kterém jste k zastižení po celý den.
Zásilku můžete sledovat na webových stránkách DPD CZ - sledování zásilky, kde stačí vypsat číslo zásilky, které vám bylo odesláno na email či formou SMS.
Při přebírání zásilky zkontrolujte stav jejího obalu, zejména pak, zda není jakýmkoli způsobem porušen a není opravován jinou páskou. Pokud zásilka vykazuje vady, rozbalte ji pouze v přítomnosti dopravce. V případě jakýchkoliv zjevných porušení nebo deformací odmítněte zásilku převzít a ihned nás informujte, abychom si domluvili další postup. Pokud zásilku převezmete a zjistíte poškození, či ztrátu obsahu později, nemůžeme již aktivně vstoupit do případného reklamačního řízení mezi Vámi a doručovací společností. Reklamace pak může být komplikovanější.
V případě, že převezmete zásilku a až po otevření zjistíte, že její obsah je poškozený, kontaktujte zákaznickou linku DPD CZ a to na telefonním čísle 951 277 777 a sdělte toto spolu s číslem zásilky pracovníkovi kurýrní služby. Nahlášení reklamace poškozené zásilky neodkládejte. Po zaevidování škody se s Vámi již spojíme a domluvíme si další postup k odeslání nového zboží.
Objednávky se zpracovávají každý pracovní den a jsou doručovány prostřednictvím společnosti Úloženka vždy po podání na pobočce Úloženky.
Objednávky přijaté později či ve večerních hodinách se zpravidla odesílají následující pracovní den.
Objednávky doručované spediční společností Úloženka je možné hradit jak na dobírku, tak i platební kartou.
U objednávek hrazených platebním převodem (platbou předem na náš bankovní účet) vám spediční společnost Úloženka doručí vaší zásilku zdarma, bez doběrečného.
Zásilka objednávky je odeslána ve stejný den, kdy dojde k připsání částky na náš bankovní účet (pokud je vaše objednané zboží skladem).
Při objednávce nad 3000,- je doprava zdarma.
Při objednávce nižší než 3000,- je pak účtováno dopravné, vypočtené dle hmotnosti zásilky zboží.
Úloženka Vás bude kontaktovat formou SMS či emailem s informací o datu možného vyzvednutí na konkrétní pobočce Úloženka.
Zásilku můžete sledovat na webových stránkách Úloženka - sledování zásilky, kde stačí vypsat číslo zásilky, které vám bylo odesláno na email či formou SMS.
Při přebírání zásilky zkontrolujte stav jejího obalu, zejména pak, zda není jakýmkoli způsobem porušen a není opravován jinou páskou. Pokud zásilka vykazuje vady, rozbalte ji pouze v přítomnosti dopravce. V případě jakýchkoliv zjevných porušení nebo deformací odmítněte zásilku převzít a ihned nás informujte, abychom si domluvili další postup. Pokud zásilku převezmete a zjistíte poškození, či ztrátu obsahu později, nemůžeme již aktivně vstoupit do případného reklamačního řízení mezi Vámi a doručovací společností. Reklamace pak může být komplikovanější.
Objednávky se zpracovávají každý pracovní den a jsou doručovány prostřednictvím společnosti Zásilkovna vždy po podání na pobočce Zásilkovna.
Objednávky přijaté později či ve večerních hodinách se zpravidla odesílají následující pracovní den.
Objednávky doručované společností Zásilkovna je možné hradit jak na dobírku, tak i platební kartou.
U objednávek hrazených platebním převodem (platbou předem na náš bankovní účet) vám spediční společnost Zásilkovna doručí vaší zásilku zdarma, bez doběrečného.
Zásilka objednávky je odeslána ve stejný den, kdy dojde k připsání částky na náš bankovní účet (pokud je vaše objednané zboží skladem).
Při objednávce nad 3000,- je doprava zdarma.
Při objednávce nižší než 3000,- je pak účtováno dopravné, vypočtené dle hmotnosti zásilky zboží.
Zásilkovna Vás bude kontaktovat formou SMS či emailem s informací o datu možného vyzvednutí na konkrétní pobočce Zásilkovna.
Zásilku můžete sledovat na webových stránkách Zásilkovna - sledování zásilky, kde stačí vypsat číslo zásilky, které vám bylo odesláno na email či formou SMS.
Při přebírání zásilky zkontrolujte stav jejího obalu, zejména pak, zda není jakýmkoli způsobem porušen a není opravován jinou páskou. Pokud zásilka vykazuje vady, rozbalte ji pouze v přítomnosti dopravce. V případě jakýchkoliv zjevných porušení nebo deformací odmítněte zásilku převzít a ihned nás informujte, abychom si domluvili další postup. Pokud zásilku převezmete a zjistíte poškození, či ztrátu obsahu později, nemůžeme již aktivně vstoupit do případného reklamačního řízení mezi Vámi a doručovací společností. Reklamace pak může být komplikovanější.
Zboží je možné si vyzvednout osobně ve skladu internetového obchodu (www.housecoffee.cz) v předem domluvený termín.
V internetovém obchodu Housecoffee.cz si můžete objednat pohodlně zboží a zanechat nám k objednávce vzkaz k přípravě objednávky na určitý den či čas či další poznámku. Vždy vyhovíme.
Adresa skladu: HouseCoffee.cz, Nymburská 26, 289 13 Zvěřínek.
Nutná telefonická či emailová domluva, minimálně však 1 den předem.
E: info@housecoffee.cz
T: 725 837 637
Tato akce platí až do odvolání, internetový obchod si vyhrazuje právo změnit tyto podmínky kdykoliv, bez nutnosti souhlasu zákazníků či jejich informování.
Dobírka – nejpoužívanější způsob platby, za zboží platíte až při převzetí zboží vybranému dopravci.
Bankovní převod – po obdržení Vaší objednávky Vám zašleme platební instrukce s číslem účtu a variabilním symbolem. Ihned po obdržení platby odesíláme zboží. Je důležité uvést správný variabilní symbol, abychom platbu dokázali přiřadit k Vaší objednávce.
Online platba - umožní vám rychlé uhrazení vaší objednávky skrze platební bránu Zaplaceno.cz. Online platbu můžete využít pokud vlastníte bankovní účet u těchto bankovních ústavů: Komerční banka, Česká spořitelna, AirBank, ČSOB, Raiffeisen bank.
Hotově – v případě osobního odběru si zboží můžete vyzvednout na adrese internetového obchodu HouseCoffee.cz, Nymburská 26., 289 13 Zvěřínek.
{products:455,95,77,112}